REMONTY I REGENERACJA SIŁOWNIKÓW HYDRAULICZNYCH

 

Regenerujemy siłowniki hydrauliczne teleskopowe, jednotłoczyskowe jedno i dwukierunkowego działania, dwutłoczyskowe jak i siłowniki pneumatyczne.

ZAKRES PRAC

  • Wymiana uszczelnień
  • Wymiana lub regeneracja tłoczysk – szlifowanie i chromowanie
  • Honowanie cylindrów i drążenie tłoczysk
  • Wymiana rur cylindra
  • Dorabianie ucha cylindra, dławicy
  • Wymiana łożysk
  • Testy na stanowisku diagnostycznym

 

Jak wygląda usługa regeneracji?

1. Demontaż siłownika na części – kontrola stanu zużycia i weryfikacja uszkodzeń

2. Sporządzenie ekspertyzy – opisującej stan techniczny siłownika po przyjęciu (kontrola powierzchni chromowane tłoczyska; kontrola stanu dławicy; kontrola pasowania dławicy z tłoczyskiem; kontrola osadzenia dławicy w cylindrze; kontrola tłoka; kontrola pasowania tłoka z cylindrem; kontrola cylindra)

3. Sporządzenie darmowej wyceny – wyszczególniającej koszty naprawy i regeneracji siłownika

4. Wykonanie usługi - regeneracji i/lub naprawy siłownika

5. Wysyłka siłownika do Klienta

W przypadku gdy ekspertyza ujawni iż naprawa siłownika jest ekonomicznie nieopłacalna, wykonujemy nowe siłowniki wg wzoru.

 

Realizujemy zlecenia z terenu całej Polski!

Siłowniki hydrauliczne naprawiamy i regenerujemy poprzez naszą sieć oddziałów: Śląsk, Katowice, Tychy, Gliwice, Sosnowiec, Mysłowice, Częstochowa, Górny Śląsk, Małopolska, Kraków, Wrocław, Dolny Śląsk, Wielkopolska, Poznań, Tarnowo Podgórne, Lubelskie, Lublin, Mazowieckie, Ożarów, Warszawa, Pomorskie, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Trójmiasto, Łódź.

 

Możliwości techniczne warsztatu:

  • Toczenie CNC
  • Frezowanie CNC
  • Szlifowanie
  • Roztaczanie
  • Honowanie
  • Obróbka termiczna
  • Napawanie
  • Chromowanie
  • Honowanie
  • Gwintowanie
  • Cięcie piłą taśmową
  • Spawanie
     

 

 

Dlaczego siłowniki ulegają awarii?

Najczęściej dochodzi do tego w skutek utraty szczelności dławicy oraz przecieki wewnętrzne i zewnętrzne. Po wodami powstawania tych awarii są często:

  • zanieczyszczony płyn roboczy (ojej) i nieterminowa wymiana oleju
  • praca pod nadmiernym obciążeniem
  • zużycie prowadnic tłoczyska
  • zbyt wysokie ciśnienie w układzie
  • zbyt niskie ciśnienie
  • reakcje fizyko-chemiczne zachodzące na elementach siłownika
  • uszkodzenie zewnętrzne siłownika

 

Budowa siłownika

budowa siłownika
przekroj silownika

    1. Ucho dna siłownika

    2. Dno siłownika

    3. Pierścień prowadzący tłok

    4. Uszczelnienie tłokowe

    5. Tłok

    6. Uszczelka tłoka względem tłoczyska

    7. Cylinder

    8. Tłoczysko

    9. Uszczelnienie buforowe

    10. Uszczelnienie dławnicy względem cylindra

    11. Pierścienie prowadzące tłoczysko

    12. Uszczelnienie dławicowe

    13. Pierścień zgarniający

    14. Dławica

    15. Ucho tłoczyska z łożyskiem wahliwym

     

    NOWE SIŁOWNIKI

    Produkujemy także nowe siłowniki na zamówienie. Przeczytaj więcej...

     

    Tagi#

    Regeneracja i naprawa siłowników do koparek; Regeneracja i naprawa siłowników do HDS; Regeneracja i naprawa siłowników do przyczep; Regeneracja i naprawa siłowników do naczep; Regeneracja i naprawa siłowników do podnośników; Regeneracja i naprawa siłowników do hakowca; Naprawiamy i regenerujemy siłowniki do maszyn takie jak: CAT, CATERPILLAR, CASE, LINDE, MEILLER KIPPER, HSW, MECALAC, LIEBHERR, ATLAS, VOLVO, JCB, MANITOU, KOMATSU, NEW HOLLAND, HITACHI, HYVA i wiele innych.