Regeneracja, czyli inaczej serwis siłowników to proces doprowadzenia używanego, uszczkodzonego sprzętu do stanu ponownej używalności.
1. Demonujemy sprzęt na części. Sprawdzamy stan zużycia i weryfikujemy uszkodzenia.
2. Sporządzamy ekspertyzę. Opisujujemy stan techniczny Twojego sprzętu po przyjęciu. Ekspertyza obejmuję kontrolę powierzchni chromowanej tłoczyska, kontrolę stanu dławicy, kontrolę pasowania dławicy z tłoczyskiem, kontrolę osadzenia dławicy w cylindrze, kontrolę tłoka, kontrolę pasowania tłoka z cylindrem oraz kontrolę cylindra.
3. Sporządzamy darmową wycenę. Wycena dotyczy kosztów naprawy i regeneracji siłownika.
4. Przeprowadzamy regenerację i naprawę Twojego sprzętu
5. Odsyłamy Twój siłownik pod wskazany adres
Jeśli ekspertyza wykaże, że naprawa jest ekonomicznie nieopłacalna, możemy wykonać nowe siłowniki wg wzoru (na zamówienie).
Regenerujemy siłowniki hydrauliczne teleskopowe, jednotłoczyskowe jedno i dwukierunkowego działania, dwutłoczyskowe jak i siłowniki pneumatyczne.
Możliwości techniczne warsztatu:
Oferujemy takie czynności naprawcze jak:
Siłowniki hydrauliczne naprawiamy i regenerujemy w naszych oddziałach. Nasze oddziały dostępne są w wielu lokalizacjach takich jak:
Oprócz naprawy i regeneracji, jesteśmy także w stanie wyprodukować nowy sprzęt na zamówienie.
Najczęstszym powodem awarii są utrata szczelności dławicy oraz przecieki wewnętrzne i zewnętrzne. Te z kolei zwykle powstają przez:
1. Ucho dna siłownika
2. Dno siłownika
3. Pierścień prowadzący tłok
4. Uszczelnienie tłokowe
5. Tłok
6. Uszczelka tłoka względem tłoczyska
7. Cylinder
8. Tłoczysko
9. Uszczelnienie buforowe
10. Uszczelnienie dławnicy względem cylindra
11. Pierścienie prowadzące tłoczysko
12. Uszczelnienie dławicowe
13. Pierścień zgarniający
14. Dławica
15. Ucho tłoczyska z łożyskiem wahliwym
Obsługujemy różnego rodzaju układy hydrauliczne maszyn takich marek jak: Caterpillar, Case, Linde, Meiller Kipper, HSW, Mecalac, Liebherr, Atlas, Volvo, JCB, Manitou, Komatsu, New Holland, Hitachi.